onsdag 16. januar 2013

En liten, forsinket nyttårshilsen fra Ramnes

Både julen, 22 årsdagen min, nyttårsaften og brylllupsdagen har kommet og gått uten at jeg eller Jarmo har fått delt noen av begivenhetene på bloggen vår. Siden det er litt mye å ta fatt på alt dette på en gang vil jeg bare oppsummere litt og legge ut noen bilder. Julaften ble tilbrakt hos familien til Jarmo. Det ble min første jul hjemmefra, men det føltes ganske så naturlig å være akkurat der mannen min var. Vi hadde en veldig koselig 1. juleaften sammen og ble overøst med mange gode gaver både til oss og Nadine som intetanende om alt det fine hun fikk, lå og hvilte i mammas mage. Den lange kjøreturen mot hjemstedet mitt gikk bedre en forventet og det var godt å tilbringe noen dager av juleferien i kjente og kjære omgivelser med den nærmeste familien på alle kanter. Vi var tilbake i Ramnes igjen før nyttårsaften som ble feiret med gode venner og kalkunmiddag i Sandefjord.
 

Jeg vil også dele noen ord i anledning min og Jarmo's ettårsbryllupsdag som var 14.januar. Vi feiret dagen etter jobb med å spise en veldig god middag og dessert som jeg (eller Jarmo) slapp og lage. Jarmo hadde kjøpt roser, og vi fikk endelig rammet inn et bilde av oss fra bryllupet. Jeg er fylt med stor takknemlighet for mannen Gud har gitt meg og barnet som er på vei. Det første året av ekteskapet har vært lærerikt og jeg tror det har ført til mange forandringer i meg. Jarmo kan helt sikkert merke at mange ting har forandret seg iløpet av året han også, og det stopper nok ikke her, nå som to blir tre. Forandringer til det bedre altså, om noen var i tvil :)

Beste ønsker for det nye året til alle kjente og kjære! 
Klemmer fra Jarmo & Stine Kamilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar